Door de verscherping van de coronaregels in het najaar van 2021 is er vertraging ontstaan in de oplevering van de tijdelijke locaties waar de gemeente is gevestigd tot het nieuwe gemeentehuis klaar is. Het college heeft deze week het besluit genomen voor de nieuwe planning.
Wethouder Fouad Sidali, verantwoordelijk voor het nieuwe gemeentehuis: ‘De coronamaatregelen hebben helaas flink roet in het eten gegooid. Door de gemeenteraadsverkiezingen is het niet verantwoord om de organisatie extra te belasten met een verhuizing. Maar ik ben blij dat wij in april op de tijdelijke locaties onze intrek nemen die voldoen aan de eisen die je mag verwachten van een gemeentelijke organisatie.’
Planning
- 28 maart t/m 18 april Verhuisperiode gemeentelijke organisatie
- 6 april Laatste dag balies burgerzaken raadhuis open
- 7 en 8 april Balies burgerzaken raadhuis gesloten
- 11 april Balies Burgerzaken, Vergunningen en Ondernemersplein in Beukenhorst open
- 11 april Spreekkamers Sociaal Domein in Polderlanden in gebruik
19 april Hele gemeentelijke organisatie verhuisd en open op tijdelijke locaties
Adressen tijdelijke locaties
Vanaf 11 april dienstverlening gemeente in Hoofddorp:
Gemeentekantoor, locatie Beukenhorst
Taurusavenue 100, 2132 LS Hoofddorp.
Burgerzaken, Vergunningen, Ondernemersplein, trouwkamer.
Gemeentekantoor, locatie Polderlanden
Marktlaan 124, 2132DM Hoofddorp (in het overdekte winkelcentrum Vier Meren).
Gesprekken Sociale Dienstverlening en Leerplicht.
De locaties van de servicecentra in Nieuw-Vennep en Halfweg, de Schipholbalie en het Meerteam veranderen niet.